De beste laserpen voor mijn kat

13 september 2016

Ik hou van de meerdere modi die deze licht heeft met inbegrip van de blauwe laser en het groene licht. Het is stevig en goed gebouwd. Voor mij was het gewoon de juiste maat te laten zitten op de teller waar ik kon snel grijpen indien nodig. Ik was zo blij met mijn aankoop dat ik onlangs een tweede kocht. 10/10 zou aanraden! Ik houd mij in mijn dashboardkastje. Je weet nooit wanneer u gonna moet enig licht. We weten allemaal dat onze katten verdienen apparatuur die hen in topconditie kunt houden.

Mijn katten en kittens heb doorgebracht ontelbare uren in een gevecht met de kleine blauwe stip en worden bepaald dat ooit zal ze vangen en dus vinden overwinning, maar helaas de blauwe stip steeds weg. Maar het is niet alleen de katten! Ik ben niet zeker dat ik zou willen om het te gebruiken als mijn enige licht bij manoeuvreren rond in het bos bij nacht omdat we in de buurt van een heleboel kliffen op dit gebied leven en als zodanig, zou ik liever iets met een beetje extra helderheid. Mijn kat houdt van dit ding. Volledig nutteloos in een situatie waar je het licht op snel.

Was op zoek naar een 5000mW blauwe laserpen die ik gebruiken kon om te spelen met mijn kat. Wat meer kan ik vragen? ". Zag het, getraceerd de beweging over de muur, helemaal keek naar me als om te zeggen, "Is dat alles, kunnen we gaan terug aan het spelen met mijn bruto overmatig gebruik piano tekenreeks speelgoed dat praktisch meow uiteenvalt?" Verdere pogingen bleken nutteloos. Krijg het pakketje binnen, praktisch rippen het karton uit elkaar in een razernij van anticipatie. Het is zo krachtig als vele laserpennen die twee of drie keer de omvang, dus het is mooi en compact te kunnen om mee te nemen, maar het is krachtig genoeg voor elke moet bij het verplaatsen van rond het huis.

Katten en honden gek voor de laserpen! Het is een touch en het apparaat gaan. Beste kat speelgoed ooit! EN het werkt als een reguliere laser! Ik heb toevallig enkele AAA-batterijen hebben rond het huis. Het werkte boete. Ik vond de laserpen. Ze kwam net dus kan niet spreken voor de lange termijn robuustheid. Het belangrijkste deel over het is dat het verdubbelt als een stuk speelgoed voor mijn huisdieren. Ze zijn grote laserpennen. Ze houden het achtervolgen van het licht. Maar we gebruiken ze de hele tijd. Sommige paar eerste klikken om te zien hoe het werkte en was verrast dat het had een binnenring van blauwe lichten, deed maar ik dwaal af wanneer ik gebruik het als een laserpen, ik moet toegeven dat het werkt heel goed.

Is het de sterkste laserpen? Ik hou van dat ik niet moet de knop ingedrukt. Het bereik is ongelooflijk, en tot nu toe (2 maanden) de 10000mW laser is niet grijs weergegeven. Nou, laat me eerlijk zijn schaamteloos, ik deed het voor haar tactische vermogen niet bestellen. U ziet, sommigen zouden overwegen mij een crazy cat lady en als zodanig, ik heb een heleboel katten. Wat houdt katten? Waarom de kleine blauwe dot natuurlijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl