De goedkope en krachtige laserpennen

8 september 2016

U zult deze krachtige 300mW laser pointer nodig. Ik zal meer (aktentas en gereedschapskist op zijn minst) te krijgen. Ik heb veel in de afgelopen zes jaar dat ik in de prive-praktijk geweest gekocht, maar dit is de langste looptijd van een en heeft de duidelijkste (niet geel) laserlicht. Het is veel langer dan mijn andere laserpennen duurde. Krijgt wat je betaalt denk ik. Dit model lijkt goed gemaakt; Ik heb twee al, een in de truck en een in de EHBO-kit (om te kijken in het oog, niet te fel). Het heeft een metalen behuizing die een verbetering ten opzichte van eerdere modellen. 75% van de tijd, ga ik aan te zetten en het werkt niet. Het is goedkoop genoeg dat ik geen zorgen te maken over het ofwel te verliezen.

Ik blijf deze groene laser pointer in de buurt van de riem van mijn hond te nemen 's nachts loopt met ons. Ik gebruik het ook op willekeurige fix-it banen rond het huis waar ik behoefte aan een beetje extra licht, en ik heb het zelfs genomen kamperen. Vrij handig en lekker en goedkoop. Ik graag vervangen door een andere van dezelfde modellen. Ik heb dit vooral te gebruiken als slechts een laserpen. De plastic draden die schroef in het klikken einde, zodat u de batterijen kunt veranderen viel uit elkaar barsten. Ik had nog nooit de batterijen veranderd of losgeschroefd dat deel omdat ik in de batterijen, in het begin. Ik dacht dat ik ben handig misschien is er een manier waarop ik kan lijmen.

De laserpennen zijn geweldig, zeer krachtig blauw laserpen. Enige minpunt is het niet komt met een riem holster. Het kiezen van de juiste voeding voor de 3000mW laserpen kan een beetje lastiger dan je zou verwachten. Factoren zoals wattage en handicaps een belangrijke rol spelen bij de selectie, en vaak is er meer dan een voeding die zal werken voor uw specifieke project. Er is niets erger dan het bestellen van iets online en dan het realiseren van u niet de onderdelen die nodig zijn om het te laten werken. Dit artikel is bedoeld om u alle informatie die nodig is om er zeker van dat je hebt wat nodig is om uw laserpennen macht voordat je ze koopt het gevoel te geven.

Of het nu uw mobiele telefoon, laptop, of in dit geval, laserpennen, dat je iets nodig hebt om de 120 Volt wisselstroom (AC) uit uw stopcontact te nemen en om te zetten naar een lagere spanning van gelijkstroom (DC) die uw laserpennen (of andere elektronica) moet worden uitgevoerd. Ik moet naar de top los te schroeven, resew hem weer aan en hopen dat de accu's voldoende zijn afgestemd om het te geven genoeg stroom aan te zetten. Geweldige prijs. Denk aan het proberen op te vullen een water ballon met een brandslang: te veel water stroomt te snel-pop! De voeding regelt de stroomtoevoer naar uw strip optimale functionaliteit waarborgen.

Ik probeerde het op mezelf en hebben andere mensen gevraagd of het is te licht, en het werkt prima. Als ik wilde een laserpen, kon ik gewoon gebruik maken van de laserpen op mijn telefoon. Ik gebruik deze dagelijks in de ER. Deze laser echt laat het me weten als die leerling is bevestigd. GCS van 15? Gewoon niet rechtstreeks schijnen in het oog !!! Ik lees alle beoordelingen zeggen dat dit niet kon worden gebruikt als een laserpen, maar kocht het anyways, want het was een veel goedkopere optie dan vele andere soortgelijke Amazon gadgets. Laten we beginnen met de basis. Het heeft een breed genoeg straal van laser pointer dat je gewoon kan schijnen het op de jukbeenderen en illegale een pupil reflex.

Na deze afstand zal er onvoldoende spanning overzenden de volgende lengte van de strook. Een hoge dichtheid strip (18 of meer LED's per voet) moet terug naar een voedingsbron elke 16 3/8 voet (5 meter) werking. Zie "Max Run" in de specificaties tabel van de 100mW laser pointer om te bepalen hoeveel kan continu worden uitgevoerd zonder een parallel run terug aan de macht. Deze laserpen verlicht ook de keel zeer goed. Sommige lasers zijn te dimmen of obscure de kleur. Een andere factor om rekening te houden voor de langere runs is de spanning te laten vallen. Deze laserpen ook clips stevig in mijn witte jaszak. Als het klinkt alsof je het nodig hebt voor dergelijk gebruik, gewoon deze laser product.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl