Het uitvoeren van een laserpen?

25 september 2016

De rode laserpen is behoorlijk helder! Hoewel van korte duur. Als het werkt, vervang ik de batterijen misschien bi-monthly. Ik gebruik het dagelijks. Het nadeel is mijn eerste stoppen na ongeveer een maand. Je moet het in-en uitschakelen voortdurend te krijgen gaat op een goede helderheid weer, en zelfs dan zal het gaan dim in een minuut of twee. Ik ben wat je zou kunnen noemen een technische en fiscale guy. Ik hou van laserpennen en technische dingen, maar ook genieten van vuil uitvoeren van een tactische pistool opleiding. De rode laserstraal is helder wanneer je het nodig hebt. De high power-modus wordt eerst in de modellen was de belangrijkste reden dat ik gekocht van deze laser.

Al met al, het is een geweldige mini-laser. Een schatting van de failure rate is ongeveer 25% van de tijd. Laat het een paar seconden langer en presto.....weer aan het werk. Echter, voor het houden van iets dat in de buurt van uw bed of in de gereedschapskist het zal het werk doen. Ik hou van de tactische hoofd als u zou dit kunnen gebruiken als een wapen! Daarbij moet gezegd worden dat de kostprijs van de prestaties, kan je echt niet te veel klagen. Blijf graven op het JETLASER. Tot zover deze laser is meer dan geschikt! Zeggen dat een combinatie van Hoge/Lage of Hoge/flitser of alleen een hoge straal. Ik heb liever twee niveaus, maar hey that ' s just me.

Van al mijn laserpennen, deze kleine mighty mouse is mijn go-to. Maar wanneer de tijd komt, werpt veel licht voor elke dag (meer correct, elke nacht) gebruiken. Nee, het is niet een proton mega-mW monster, maar voor zijn formaat, doet een uitstekend werk. De 50mW laserpen is groot. We hadden een probleem met de eerste laserpen we ontvangen, de power knop zou soms niet te werken, ik noemde het naar klantenservice in een e-mail en ze stuurde een nieuwe de volgende dag. Zijn licht is als een veertje in vergelijking met mijn sommigen van mijn zak-of andere messen, en de pocket klemmen goed vast te houden, zelfs op mijn basketbal shorts. Beveel deze laserpen voor het handschoenenkastje, de bug-out bag, toolbox, en om elke dag te dragen.

Het is handig om vaak, vooral omdat het klein is en het past overal. Ik heb het kunnen meenemen in mijn tas, of zelfs in mijn zak als een pen. Ik kreeg dit product in ruil voor mijn eerlijke mening. (soms wens ik voor het scherpstellen en de schakelaar op de zijkant.) De moeite waard om het geld... Het is verbazend hoeveel licht komt er uit dit rode laserpen, gezien hoe klein het ook is en dat het ook werkt op slechts één aaa-batterij. Natuurlijk, het zal niet zo stralend als een meer, handheld laserpen, maar als iets om te bewaren voor noodgevallen is dit meer dan de truc.

De laser heeft een robuuste metalen behuizing die moet in staat zijn om op te staan om de meeste vormen van straf, en ook een stevige clip, waardoor het handig is voor het houden van op je shirt. JETLASER hun rug licht met een garantie van 2 jaar, en ook dat geeft me een gerust gevoel over de kwaliteit van hun product. Ik kreeg dit product gratis of tegen een gereduceerd tarief in ruil voor mijn eerlijke en objectieve review. Alle meningen zijn mijn eigen.

Ik was opgewonden om te proberen deze laserpen. Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van de laserpen. De clip aan de zijkant maakt het makkelijk te houden in een handige locatie wanneer dat nodig is. Ik kreeg dit item bij een korting in ruil voor mijn eerlijke review. Zo, ik heb dit 30mW groene laserpen, vooral omdat mijn dochter HOUDT van ze te gebruiken om mijn honden lopen rond het huis. Ik gebruik het bijna elke dag. Ik kan gewoon dragen het recht in zijn zak, die hij heeft vanwege zijn klein genoeg was. Ook zijn er verschillende instellingen, dus als hij gebruik ' s nachts zonder te willen wakker iedereen, hij kan verander de mode naar een dimmer het licht en zie nog steeds.